Reklámfilm készítés

Videobanner rövid leirása:

Új online kommunikációs eszközt kínál a cégtudakozó.
- Ha szeretnének kitűnni az egyre erősödő online reklámzajból, amiben egyre nagyobb szerep jut a kreatív és meglepő megjelenésnek,
- Ha céljuk, hogy a kiemelkedésből eredően, aktívan fenntartsák az érdeklődők figyelmét. Hogy a passzív látogatóból aktív, visszatérő látogató váljék, akkor Önöknek egy olyan megoldásra van szükségük, amely lassan keletkezik, hosszan tart és hatalmas ereje van.
A web az interaktív tévé ruhapróbája! Állítja Jim Nail, a Forrester Research technológiai piackutató cég munkatársa. És valóban! Egyre több olyan online hirdetés jelenik meg, amely aktívan bevonja látogatókat.
Ennek eszköze: A mozgóképes hirdetés, vagy más néven videobanner.

Miért hatékony a videobanner?

Az online kommunikáció elemeit teljes mértékben integrálja: TV-spot fut az internetes felületen. A videobanner egyértelműen kiemelkedik a többi hagyományos hirdetés közül. Mozgóképet tartalmaz, hanghatással bír, sőt akár az azonnali klikkelési lehetőséget is biztosíthat az Önök weboldalára. Így azonnal létrejön a kommunikáció.

A felhasználók nyitottak a videobannerekre, elvárásuk az egyszerűségben és érdekességben központosul. Fontos, hogy lehetőségük van abban aktívan részt venni: hangerő szabályozás, a film ismételt lejátszása, de akár a megállítása is.

A videobannerekkel kapcsolatban forduljon bátran munkatársainkhoz!